יום ו', ו’ באלול תשע”ח
סאלד
    אתר המיזם  |  דף הבית  
אילנות אל נור אלונים אלין ארזים בית הצייר
בית חינוך עיוורים בית רחל שטראוס בן יהודה ברושים דקלים הארמון
כי"ח חירשים ולק"ש מעגלים מעיין מרכז שיקום נוער נוף הרים (איתנים) ניצנים
נירים סאלד פוירשטיין שמע בי"ח שערי צדק תדהר
תלי בית חינוך נעורים ברנקו וייס אל סלאם אלמנארה אלמג'ד
רעות הרי ירושלים אלזהרא יד המורה שלב רעות אור שלום
יובלים הטנה קרן אור הדביר החדש תפנית אמית דביר
מרכז לליקויי ראיה ועיוורים הניסויי הדסה עידנים הגימנסיה העברית דרור אשכול וריאטי







.
הכנת לוגו : הידעת? הילדים קיבלו טקסטים עיוניים ברמות שונות מותאמות. כל ילד התבקש להכין הידעת: על האתר תוך שהוא מעצב אותו ביישומי האופיס השונים
קרא עוד...
הילדים המשיכו עבודתם עם הטקסט. הם התחלקו לעבודה בזוגות. כל זוג בחר בשני נושאים מתוך מפת הידע האישית עליהם נדרשו להכין מצגת ב- .P.P. על בסיס המידע שבטקסט העיוני ועל בסיס מיומנות החיפוש באינטרנט איתרו את המידע הרלוונטי ושיבצו אותו בדפי המצגת. בסופו של תהליך חוברו המצגות למצגת אחת כיתתית. אל המצגת הוסיפו תמונות שצילמו בעת ביקור באתר.
קרא עוד...
פעילות 3 - הידעת? הילדים קיבלו טקסטים בנושא "בית הנסן" בשתי רמות. הטקסט הופיע תיקייה האישית של כל ילד במחשב. בחירת הטקסט העיוני מידעי הייתה בחירת טקסט מעניין ומלא בתוכן, טקסט הממזג מידע על הנושאים השונים שהעלו הילדים ושעליהם רצו להרחיב ולהעמיק את ידיעותיהם. הילדים ביצעו סיכום בורר כלומר עליהם היה למצוא את המידע הרלוונטי על נושאי הידע שאיתרו בלוח השיתופי ובמפת הידע האישי. שוחחנו על משמעות המושג "הידעת? וכיצד יש לבנות אותו. על כל תחום נסחו הילדים משפט בלוגו שעצבו בעצמם: הידעת? לכל לוגו הוכן גם QR קוד.
קרא עוד...
לפני כחודש התחלנו את הפרויקט וכעת אנו בעיצומו של תהליך. צעדו לעבר ה"חומה" בחשש והסתייגות שפינו מקומם להתלהבות עניין ועשייה. בית הנסן הפך למקום נגיש ופעיל מבחינת הילדים המבקרים בו: חוקרים מצלמים ומתעדים. מצו"ב תמונות שתיעדו הילדים באייפדים ומערך של 2 פעילויות.
קרא עוד...
תשע"ד- בית הנסן
הענן החינוכי
בתי ספר